cos de cumparaturi

Garantii service

Conditii generale de acceptare a unui produs in garantie:
1. Sunt acceptate in service numai produsele originale Trivas Grup (atentie – pe piata sunt si articole termotehnice care seamana foarte mult cu cele comercializate de noi!);
2. Produsul trebuie sa fie insotit de Certificatul de garantie in original, completat, semnat si stampilat de catre firma care l-a vandut/montat;
3. Dovada achizitiei (copie bon fiscal si/sau factura fiscala), din care sa reiasa data cand a fost vandut;
4. Produsul va fi insotit de toate accesoriile, asa cum a fost comercializat, de preferinta in ambalajul original;
5. Pentru operativitate este necesara o scurta descriere a defectului reclamat.
Nu vor face uzul garantiei produsele care sunt deteriorate fizic, adica indoite, sparte, ori care prezinta interventie mecanica si/sau electrica, desigilari, zgarieturi, urme de var, vopsea, coroziune, rugina, produse incomplete (lipsa subansambluri, suruburi, placi de prindere, borne, cabluri de alimentare etc.) si cele care nu sunt insotite de documentele mai sus amintite.

Perioada de reparatie – garantie/post-garantie – este de 15  zile calendaristice,  termenul maxim, conform legii. Produsele defecte vor fi expediate prin agenţii Trivas Grup din teritoriu, sau prin firma de curierat cu plata transportului la Trivas Grup. In garantie, daca se constata ca produsul nu este defect, sau defectiunea nu face uzul garantiei, beneficiarul va plati si contravaloarea integrala a transportului (tur-retur / curier). Dacă este vorba de produs post-garantie, plata expeditiei (tur-retur) este integral suportatata de client. In acest ultim caz, nu se vor opera interventii la produs pana ce clientul nu va fi anuntat de costuri.

Pitulice.ro este un magazin online centrat pe nevoile clientilor. Prin urmare, produsele pe care le comercializam sunt caracterizate prin varietate, calitate, accesibilitate, noutate si grija fata de mediul inconjurator....

CERTIFICATE ISO